sweet memori

create your own banner at mybannermaker.com!

enjoy this song....

Love letter :)

Thursday, November 3, 2011

urrrmmmm... semakin hmpir...

Assalamualaikum..
sedar tk sedar dah msuk bulan 11...
bulan 11???? ooohhhh nnnooooooooooooo...........
why im like this???? huhuhu... psti de yg th.... dah de gak yg tk th....
huhuhu.....

hati makin gelisah.... ne lah jln yg telah Dini pilih slme ini.....
tl ke tk... tk th lah.... Dini dah fkr yg terbaik... moga2 Allah permudahka apa jua yg berlaku pd dini pd ari2 yg akan dtg ne.. huhuhu.... ni dah menghitung ari je... eeh3.... lupa pulak ckp.... msti tnye dini nak ke mne... huhu.... Alhamdulillah... dini ditwrkan bljr ke UITM.... spe yg tk nmpk dini kat matrk 2... sbnrnye dini dah lme berhenti..... hehehe... ati dini berat nak g UITM..... hope2 leh bwk..... korng doakan Dini berjaya nnt..... insyaAllah Dini akan yg terbaik......

persedian untk ke UITM.... enth.... rse dah ready.... tp tkot gak sb melangkah ke alam u.. mse matrk lain skit...... hehehe....... sbb rs mcm skolah.....  hehe.... jht je ayat..... huhuhu.... ne bkl menenpuh cbaran yg lbh bnyk..... yg mencabar..... tersangat lah mencabar..... adehhh.... harap2 dipertemukan dgn kwn yg baik.... yg leh tlng dl pljran.... amin2......


sekian terma ksh... huhuhuhu....  assalamualaikum.....
next story rye haji... coming soon...... huhuhu.....


SELAMAT MENYAMBUT RAYA ADILADHA KPD KWN2.....
KITA BERKORBAN LAH UNTK MNJD INSN YG CERMELANG, ANAK YG SOLEH N MJDI INSAN YG BERTAKWA......INSYAALLAH...... AMIN3......

2 comments:

Dyana said...

insyaAllah dini pengalaman masuk u mmg best giler..even mak yang yg dah abis ni pon teringin nak rasa pengalaman tu lg..masih jauh lg perjalanan dini insyaAllah makin byk la pengalaman..alah xpe dekat je ngn umah boleh blk weekend..ok all the best ya!

aspidistra... said...

huhuhuhu.... insyaAllah.... thanks mak yang..... :)