sweet memori

create your own banner at mybannermaker.com!

enjoy this song....

Love letter :)

Thursday, July 9, 2009

PERNAH X KITE HARGAI ORG LAIN????

Dini x fham lah kne zaman yg makin moden ne, lagi ramai vdak2 yg biadap... walaupun dy x sdar yg dy 2 dah kurang diajar, ske wat org lain skit ati n x pernah nak hargai org lain... sll ingat dy yg btol... dia ingat dy bgus... dy wat slah!!! 'xpe'... Org lain wat slah wlaupun skit... ohhh jadi mslah bg dia... dy malukan org lain dpan org ramai!!! 'xpe'... org lain mlukan dy x leh... mrah lak 2... dia cri slah org.. 'xpe'... org cri slah dia mne leh.... semua dy nak btol... pdhal dy lah yg pling x btol... dia rse diri dy baik n smprna.. pdhal x lah smprna mne.... dia rse dy pndai x gdik.. pdhal dia lah yg pling gdik... dia rse org yg bermslah.. PADAHAL DIA LAH YG PLING BERMASLAH.....
SEMUA NYE DIA... ABIS YG KTE NE NAK WAT PE!!! DIA FKIR KTE NE TUNGOL KE dlam klsa... x DE PRSAAN... INGAT KTE ORG NE ROBOT KE!!!! KLU ROBOT xpe lah dini pon x ksah... HEI KTE ORG DE GAK PRSAAN LAH... FKIR LAH SKIT... ingat erk awk wat kat dini cam 2.... Dini akan pastikan ALLAH AKAN BLAS 100X GANDA UNTUK AWAK... awak ingat 2 baik2... awak skatkan ati org x berdosa, awak akan dpt blsnye... klu bkan di dunia TNGGU LAH DI AKHIRAT NNTI... awak x prnah hargai hasil kerje org lain... awak ingat erk org lain akan blas cam ne awk wat kat sye.... x leh lpas lah... Jgan nak cri psla gan org klu org x cari psal gan awk... Dini dri dlu mmg bnyak makan ati je kan gan kwn2... tp klu asik makan ati je... bleh ke than???? x pe lah... tnggu je lah balasan dri ALLAH erk... dini mmg x ske blas klu org wat dini.. sbb dini thu ALLAH akan tolong dini blas kan...

sbar je lah....
dini ibart tunggul je kat mne2 pon...
hnya mcm alat permainan...
rse diperlukan sngat2 bru lah terhegeh2 g kat dini..
tp ble x de keperluan macm lah ptung kah...
xpernah diendahkan...

subahanallah...
ampun kan lah hamba mu ini yg lemah bntu lah aku dlam mnjali kehidupan seharian yg pnuh gan dugaan mu ya Allah.....
reda gan ape pon berlaku...

1 comment:

Bellus Eruditus Scholaris Malaysiensis said...

Salam singgah... Ini lah jadi apabila kita rasa kita sahaja yang mempunyai hati yang patut dijaga... Setiap orang patut sedar yg di sekeliling kita ada batas-batas perilaku dan ucapan yang kita harus tahu...